Barbackahoppning, 1,30 och hemma hos sandra

Igår va det ju barbacka hoppning och när jag kom dit så hade jag hoppat över några snöhögar bara och va jätte rädd men när jag åkte hem så hade jag hoppat 1,30 m och jag fick pröva att rida emot 1,35 men han  stannade och då fick jag inte pröva ideg eftersom han hade hoppat 1,30, filmer kommer senare, jag måste bara laddaöver från mammas mobil till datan och sen till youtube och sen till bloggen, det kommer att ta lite tid men jag ska försöka göra det idag. efter hoppträningen så åkte jag hem till sandra och bytte kläder och sen drog vi till philip och chillade sen gick vi hem vid ungefär halv 11 igen och då satte vi på hål i väggen och kollade på typ tre avsnitt och sen somnade jag men sandra satt uppe typ en halv timme till.

idag ska vi åka till stallet om ungefär en och en halv timme och där ska vi tolka wihoo! men innan det så ska vi äta frukost och nu gick sandra ut lite med vovvsingen och efter stallet så ska vi tillbaka hit och byta kläder och sen dra till täby men jag kanske hinner blogga lite innan vi drar till täby...



en söt liten bild på bästa sandra får det bli idag ;)


Kommentarer
Postat av: Jeffa

Ladda över dem på mig oxå Emma? :D

2010-12-23 @ 13:50:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0