Dålig uppdatering!

Förlåt för att jag inte har uppdaterat idag men jag har verkligen haft fullt upp hela dagen.

Dagen började med att martina och lotta kom hit och fikade, jag åt frukost. efter det så slängde vi oss i bilen och åkte till stallet och jag red, skriver mer om det senare och när vi va klara där så åkte vi hem och åt lunch och sen bytte vi om till vanliga lite finare kläder och åkte in till stan och shoppade lite på mellandags rean, bilder kommer längst ner. Efter shoppingen så åkte vi och åt på resturang och efter det så bowlade vi, AS KUUL! jag har typ inte gjort de på 7 år men det ska det bli ändring på. Efter bowlingen så åkte vi hem igen och nu bloggar jag och dunkar spotify.

SHOPPINGEN:



jeansleggings från KappAhl 199kr



likadana fast svarta också från KappAhl 199kr



grå jättemysig tröja från Ginatricot 100kr




svart v-ringad tröja från Ginatricot 75kr (hade tänkt att tävla i den)



svart linne med knappar från Ginatricot 75kr



vanligt rosa linne från Ginatricot 65kr



blåvit randig skjorta från Hm 100kr



ljusrosa liten kofta från Hm 75 kr



ljusblå/grå skäpparkavaj från Hm ca 175 kr



BH från Hm 50kr



strumpor från Hm 30kr



Örhängen från Hm 30kr



hårsnoddar från Hm 20kr/st



Mascara från Hm 115kr



skärp från Hm 50kr

det blev lite mer shopping idag än igår, det bästa va ju att jag inte gjorde av med några egna pengar alls utan mamma betalade allt TACK MAMMA ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0