från sjukstugan!

hello:)

både iförrgår och idag är/va jag hema från skolan för att jag är sjuk eller i förrgår så vaknade jag och kunde inte prata och då så va jag hemma för att det är inte så kul att vara iskolan när man inte kan prata och har jätte ont i halsen men på kvällen så mådde jag bättre så då åkte jag och mamma på hoppträning för de hade hon lovat mig. men eftersom jag hade hopptränat dagen innan så behövde jag vara i skolan igår och sen direkt åka ut till stallet även fast jag inte va frisk. men idag så är jag hemma igen och jag kan inte säga att jag saknar skolan så mycket eftersom vi hade hemkunskapsprov idag och jag kunde inte ett skiit kändes det som :( så jag får väl göra det om två veckor istället. så idag fick jag sova ut till kl 12, sååå skönt.

en annan sak som jag såg när jag vaknade va att det snöar ute, såå mystigt älskar verkligen snö :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0