Jullov och julklappar

Idag fick jag äntligen mitt efterlängtade jullov och sen så fick jag ju mina första betyg också och dom va inte lika kul :/ efter skolan så skulle jag och sandra åka in till stan och köpa julklappar men hon skulle inte komma förrens efter ungefär en och en halv timme. så jag åker väl in mot stan själv och jag och sandra satt och smsade och sen så sa hon att hon inte skulle följa med om hon behövde åka till t-centralen själv så det va ju bara att hoppa av på första stationen och gå över till den andra perrongen och ta tåget ända ut till vallentuna och stå och vänta där på henne i en kvart och sen så slutade det hela med att hon och jag åkte till täby istället och köpte det där istället, det hade nog varit väldigt kallt att gå runt inne i stan också eftersom det va ca 15-* :/ så nu harf jag iallafall köpt alla julklappar utom till sandra men jag har kommit på vad jag ska köpa så det är bara att fixa nån dag när jag har tid. sen när vi hade köpt alla julklappar så kom mamma och hämtde oss i täby och så åkte vi först och lämnade sandra och sen åkte vi till stallet men jag behövde inte mocka och sånt idag för de hade tydligen anna redan fixat för hon brukar alltid ta hand om buster på tisdagar men nu hade vi glömt att säga att vi skulle träna idag så hon hade redan fixat allt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0