Min tävlingssesång

min och busters tävlingssesång har sett ut såhär, dock så har jag inte filmer på allt men på vissa :/

Edsbro div 1 omg 2 vinst i förklassen och nolla i lagklassen

 Roslagen rid och kör klubb div 1 omg 3






Skånsta regional lb la

framhoppningen



la

Roslagens rid och körklubb




stockholms frk vinst i lb och 8 fel i la

åkerbo ridklubb 4 fel i omhoppningen i lc+5 och vinst i lb


ridklubben udden 4 fel i omhoppningen i lb men sjätteplacerad och tredjeplacerad i la

 vimmerby meetinng 4 fel i lb, tredjeplacering i lb, 4 fel i la och femteplacerad, 8 fel i lb och 4 fel i la

 



Jump club 4 fel i lb och 12 fel i la

edsbro la 8 fel dm individuellt la 16 fel

film kommer senare, orkar inte vänt på att youtube ska ladda upp den för jag hade tydligen inte gjort det :/

vingåker 12 fel i omhoppningen i la och 12 fel i debuten i msv men tävlingen känndes ändå toppen trots dåligt resultat

rastaborg skol-dm lc+5 4 fel



Stäket lb 8 fel + 2 tidsfel så 10 fel la vinst

la



Enköping la 4 fel och msv 4 fel men tredjeplacering

wow cup i vallentuna 0 i 110 = grunden och 4 fel i 120 = omhoppningen jag red som björn borg i kändislaget ;) film finns på facebook.

Jag tycker att detta år blev ett väldigt lyckat år i häst väg. har tjärnat ihop 5 gulblå rosetter= 1, 2 blåa rosetter=2, 4 gula rosetter=3, ingen röd= 4, har aldrig fått en på buster, 2 grönarosetter=5 och en vita rosetter=6 :D

men jag hoppas på att nästa år blir ännubättre ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0