igår-idag

igår så fick jag typ springa hem från skolan eftersom jag slutade halv 4 och hoppträningen började kl 5 så vi frick lite4 bråttom och såklart så ville buster inte gå in i transporten och det har aldrig hänt innan men efter typ 10 min så gick han in. hoppträningen gick jätte bra utom att jag typ krashade en gång men de va mitt fel men annars så rev han inte tt hinder. han är bääst min älskling. efter hoppträningen så åkte vi tillbaka till stallet och mockade och allt och sen tillbaka till stora wärby för jag skulle på haloween fest hemma hos lidbrants med alla swfrk tjejor så då fick jag sitta i bilen och sminka mig till en liten djävul. på festen så hade vi typ två-kamp och då va man två och två och jag va med jeffa (jennifer kokk) men iallafall så skulle man först gå in i badrummet och kolla igenom tre skålar med gamla matrester i och leta efter lappar med ledtrådar på och vi fick typ fram skorsten, röd, utan kropp och sen skulle vi gå upp i skogen och leta efter den saken och då va det en tomte som hängde i ett träd och den hittade jag och jeffa först :D sen efter det så gick vi till deras lilla stall som va jättemysigt, dom hade fem boxar varav en av dom va en ombyggd sadelkammare men sen skulle vi gå tips promenad och då va maria och två andra uppe i skogen och skulle skrämma oss men maria failade totalt eftersom hon hade reflexer på kläderna som lyste eftersom jag hadre en pannlampa på mig ;) hahahha så vi bara hej maria helatiden som hon försökte skrämma oss :) sen gick vi iallafall tillbaka hem till dom och hade prisutdelning och jag och jeffa vann varsitt gosedjur :) sen feter det så kollade vi på sandor / ida som jag tyckte va helt okej bra. sen gick vi upp och fixade sängarna och jag pumpade madrassen och sen kollade jag och amanda på massa gamla bilder från min gamla skola som hon jnu går med och vi skickade några bilder och en film till henne på när jonas och victor dansade lapdance hahahah. sen sov vi och vaknade typ kl 10 eller nått idag när mamma ringde och väckte mig :( sen fick vi jättebråttom idag när eftersom jag skulle sitta på hästen efter 1,5 timme och det tar tyup 50 min att åka från dom till stallet för det va typ glashalt på vägarna :/ och sen när vi väl kom till stallet så hade vi typ 20 min på oss att fixa iordning hästen och lasta och allt men det va bara ett problem, mamma fick inte loss transporten så då fick vi ringa till leo (han som har stallet) så fick han sanda och när vi sen åkte iväg så skulle min grupp börja :( men sen är det ju tur att det bara tar 10 min att åka. så jag kom 15 min för sent men jag fick rida fram själv och sen bara hänga på alla andra. det gick suuuper idag han va så himla fin och rev inte ett enda hinder. när jag kom hem från stallet så fick jag sitta i garaget och smörja sadel och stövlar tills imorron för då äre TÄVLING men sen fick jag ju också leta upp massa utklädnings kläder eftersom man ska klä ut sig, jag ska iallafall vara björn borg eller prinssesan victoria med tiara och massa :) men jag tror att det blir björn borg eftersom lena sa att jag skulle klä ut mig till en känis eftersom jag ska rida i stjärnornas lag så då måste jag också vara en stjärna. hahhaha



passar det?


Kommentarer
Postat av: Anonym

Fett lik din farsa / hemlig beundrare

2011-01-28 @ 22:48:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0