Möss är äckliga!!

Idag va skolan väldigt chill och vi hade musik, no, svenska och språk. på musiken så spelade jag lite bas och sen kollade jag lite på när jenny, frida och veronica dansade och dom e faktist duktiga tycker jag. på no:n så satt vi och lyssnade på filip (läraren) och sen så gjorde han några små smällar med nån syra, det va faktist coolt;) och svenska har vi bara i 20 min så då fick vi tillbaka våra berättelser som vi skrevpå skrivardagen och rättade dom :) dock så fick vi inte några betyg på dom än men ska checka schoolsoft. på spanskan lyssnade vi bara på en kille som hade några språk kort men de va andra gången jag lyssnade på de eftersom jag fick sånna i engelska också. dom verkar faktist bra. efter de så åt jag lunch och sen gick jag till läxläsningen och fick reda på lite saker jag va osäker på till imorron och sen chillade jag runt lite där och sen va klockan typ 3 och då fick jag lite bråttom för jag hade ju insläppet i stallet och dom skulle ju helst in innan det blev mörkt och ja de lyckdes jag ju sådär med :/ men nu har dom ju iallafall lampor på vägen till och från hagarna så man såg ju iallafall vart man kunde gå. sen fixade jag båda (hade balou också) sen när jag skulle gå och byta kläder inne i vårat lilla rum där så springer det en mus precis vid mina kläder... glöm att jag tar på mig dom igen... möss är verkligen det värsta som finns på denna jord utom råttor då :/ aja nu är mten klar så nu ska jag äta... det blir älgskav tror jag! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0