dusch!

Det är inte ofta man duschar kl halv 1 på natten men idag var det väldigt nödvändigt eftersom jag badade både igår och idag i en smutsig och äcklig sjö. Tror att jag doppade mig 5-6 gånger idag och det var faktist inte så kallt så det kommer väl bli det på idrottslektionerna framöver. Men nu slippper jag skolan i 2 veckor för vi har prao, så sjukt najs. Jag ska praoa på min grannes "fotofirma" tror att det bara är han som jobbar där men det är ganska chill eftersom jag kommer få sjuts dit vid 9 tiden varje dag och för åka hem framåt 3 tiden på dagen, och första veckan så är det bara tre dagar för sen åker jag och laget till gooootland, fatta om två veckor har jag ridit förklassen på fredagen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0