hoppträningen

Hoppträningen idag gick faktist inte lika bra som den brukar, tror att jag fick rida om en linje typ 5 gånger innan jag fick rätt antal språng utan att han rev. Han är ju inte så känslig av sig så han märker knappt inte ens om han river en kort bom. Sen så hoppade jag inte så högt ett språng på 120 och ingen bana så att han inte ska vara slut körd till Gotland och vi ska åka iväg till runsten och träna på gräs på måndag så vi har gjort det också.  Men idag så fick jag en ny sak att öva på, att han inte ska skjuta ut bogen innan tre kombinationen så att han klarar av det bättre.


Mamma fottade lit epå träningen så dem bilderna kommer väl upp någon gång.



en flygande köttbulle!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0