kommentar och svar!

Kommentar:

Vad är Cinnamon för häst?:)

Svar:
Det är Maria Bredbergs em silver häst som hon har, det är alltså en fälttävlans häst och eftersom Maria är i Tyskland och tränar och tävlar så fick jag rida honom igår och på tisdag. För han ska köras ner på onsdag eller torsdag dit och tävlas så då fick jag rida honom några gånger nu medan han är hemma och vilar upp sig sen förra tävlingen som han vann, det var en **. Så det är ingen dålig liten häst jag fick äran att rida.



Maria och Cinnamon

Kommentarer
Postat av: Malin

aaha! Min tränare red oxå en häst som hette Cinnamon för ett par år sen,fast de va ett sto!:)

2011-04-17 @ 23:02:57
URL: http://mullesdrommar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0