K&S

kommentar:

du har en jävla snäll häst som hoppar även om du skumpar runt i sadeln som fan
men du har nog rätt, jag är nog bara avundsjuk. haha

svar:

jaa min häst är snäll men om jag inte skulle kunna rida och tydligen bara skumpa runt i sadeln så som jag tydligen gör skulle han nog inte hoppa 140 hinder på träning eller ta sig runt banan på tävling med ett litet pet + att det var jag som slog ner bommen i msv. Jag tror att när du tror att jag skumpar runt i sadeln så är det när jag står lite lätt sits och med mjuka ben.


Kommentarer
Postat av: -.-

hhahahahha aa precis

2011-04-12 @ 16:50:38
Postat av: Anna

om det var du som rev bommen i medelsvår borde det väl vara dig det är fel på och inte hästen ? :) bara undrar för jag tycker du lägger upp det lite knas :P

2011-04-12 @ 21:48:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0