K&S

Kommentar:
Hahahahaha fyfan va kul. 
när jag ser någon skumpar runt i sadeln så säger jag det, eftersom ingen annan verkar ha sagt det till dig. 
om du inte hade tagit åt dig, så hade du inte svarat på min kommentar. 
Men att börja kaxa om vem som rider bäst, haha jag vet inte vad du tycker men jag tycker att du tar åt dig ganska mycket.. ?
Svar:
jag svarade på din kommentar för att jag hatar när man själv kommenterar andras bloggar och inte får något svar, jag försökte vara lite artig men det funkar tyvärr inte. Jag kaxar inte om vem som rider bäst, jag har verkligen inte sagt att jag rider bäst för jag jag vet jätte många som rider bättre än mig men jag försöker varje dag att bli en bättre ryttare...
Kommentar:
om det var du som rev bommen i medelsvår borde det väl vara dig det är fel på och inte hästen ? :) bara undrar för jag tycker du lägger upp det lite knas :P
Svar:
jaa det var jag som rev bommen för vi hade glömt att kort stigläderna sen jag hade ridit hemma så egentligen så skulle dem vara minst ett hål kortare.

Kommentarer
Postat av: Caroline

Stå på dig Emma. Låt ingen idiot trycka ner dig

2011-04-13 @ 08:24:15
Postat av: Anonym

Känner inte alls dig som kommenterar, och knappt dig som svarar (du som har bloggen alltså!) Men ville bara säga; gud så omoget! Jag tycker Emma rider Buster jättebra! Och till dig som kritiserar så mkt, hur bra rider egnetligen du och vilket jäkla dåligt självförtroende du måste ha, tycker nästan synd om dig!

2011-04-13 @ 23:19:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0