MÅÅÅÅNGA KOMMENTARER ÄR KUL!!


Kommentar av Bea:
Ojjjj ! någon har inget liv?
Varför lägga onödiga kommentarer om folks ridning.
Ursäkta men om emma skulle rida så jävla dåligt skulle hon väl inte rida MSV ?
såå, sen har alla olika stilar.
Rider helena lundbäck snyggt? nej.
Går det bra för henne? JA.
Så om du tycker emma rider dåligt kan du ju hålla det för dig själv. Det går ju bra för henne?
Svar:

Ja det verkar som hon försöker ha lite kul med mig men jag försöker att verkligen inte ta åt mig + att hon är det första som har klagat på min ridning dem senaste åren så så dåligt kan jag ju inte rida.
Kommentar:

snäll häst
Svar:

jaa han är snäll... :D
Kommentar av Isabelle:
var det där shabraket du köpte i globen på sjöhagen?
Svar:
Jaa det var det och jag tyckte det blev toppen fint, eller hur ;)

Kommentarer
Postat av: isa

verkligen! Vi gjorde ett bra köp där ;D

2011-04-12 @ 21:07:48
URL: http://isalilly.blogg.se/
Postat av: -.-

Hahahahaha fyfan va kul.

när jag ser någon skumpar runt i sadeln så säger jag det, eftersom ingen annan verkar ha sagt det till dig.

om du inte hade tagit åt dig, så hade du inte svarat på min kommentar.

Men att börja kaxa om vem som rider bäst, haha jag vet inte vad du tycker men jag tycker att du tar åt dig ganska mycket.. ?

2011-04-12 @ 21:49:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0