Ramlade av i vattnet idag!

Idag så red jag och Amalia ut och badade med ponnierna. Men när vi var ute i vattnet så blev Buster lite rädd för en brusande våg och typ kastade sig innåt mot starnden ochh dety var jag absolut inte berädd på så då ramlade jag av och Buster typ sprang över mig men som tur var så blev jag inte trampad eller nått men smart som man är så har man båda ipod och mobil i fickan och dem är såklart sönder nu. Men mobilen funkade faktist direkt efter men inte nu längre men jag ska se om det bara är batteriet för då har min andra mobil som jag lämnade hemma i stockholm likadant så jag ska se om det funkar annars så får jag klara mig med den gamla tills efter sommaren så ska jag se till att få en Iphone 5 som jag tror kommer ut då.



farväl!



farväl, jag kommer att sakna dig!!


vill ha den!!  tror att den kommer se ut såhär

Kommentarer
Postat av: Jeffa

haha Emma skillat!;)<3

2011-04-23 @ 22:15:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0