Resultat

La bed A:0:

Hade aldelles för lågt tempo från början men han var duktig och räddade mig i på nästan varenda hinder och var hur duktig som helst men jag fick två pet och ett av dem skulle jag absolut klarat mig utan men han var sjukt duktig.

MSVB bed A:0/A:0:

Hur fin som helst hade mycket bättre tempo och hittade nästan alla avstånd utom mot åttan så då rev han den men han var BÄÄST och 4 fel i grunden räckte till en VINST så nu fick jag ett GLOBENGEHÄNG och täcke och allt annat som man också alltid får!!!!!! 

FILM KOMMER







En överlycklig tjej med sin underbara ponny!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Grattis :) Va roliiigt ;) kommer du att få rida i globen iår då?? :D

2011-04-25 @ 11:50:20
Postat av: Jeffa

BRA EMMA!!! :D :D<3

2011-04-25 @ 19:37:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0