Dagens ridpass!

Red ett dressyr pass i ridhuset idag igen för det åksade och mullrade ute. Jag började med gummisnodden och det gick inte så jätte bra i början men det blev bättre och bättre hela tiden så tillslut var han jätte fin. Så då tog jag av gimmisnodden och då trodde han väl att han var klar och hade ingen som helst lust att jobba mera. Men jag kämpade lite och sen så var han väl helt ok så då fick det vara så och då travade och sskrittade jag av så fick det bli så idag!

Det blev tyvärr ingen film idag för mamma kunde inte hjälpa mig i stallet för alla andra skulle åka iväg på lite uppdrag men det kommer någon dag i helgen troligtvis för imogon är det pay & cross på runsten som gäller ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0