Dålig uppdate!

Har hållt poå med massa annat idag så jag har inte hunnit eller orkat blogga. Idag har jag fixat igång min mobil så att det går att göra allt utom att ringa med den, vikt tvätt, ridit, ätit och kollat på tv.
Ridpasset gick bra till en början men sen i slutet när jag skulle rida program så gick det skit. Jag vet liksom inte vad jag ska göra, om jag ska tänka på min sits och ridvägarna och låta hästen gå som en kossa eller försöka få hästen att gå någorlunda i form och skita helt i min sits. Tror att jag kommer låta hästen gå som en kossa och försöka vara noga med min sits och vägarna ist. Juste mamma filmade idag också men jag har inte hunnit titta igenom filmerna ännu och inte hunnit lägga in dem på datorn så det ska väl jag göra imorgon innan vi får gäster!
troligtvis kommer hästen att gå såhär på tävlingen :(

Kommentarer
Postat av: estelle

tjooo! sag att du hade skuickat bade header och gastbloggning till mej. Men datan har i spanien kan typ inte hamta de, men om du orkar fixa det sjalv? jag andrar tillbaka losenordet sa om du kan lagga in headern och gastbloggningen? :)

2011-08-13 @ 16:15:30
URL: http://estelleholmberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0