Dressyrpass på ridbanan

Idag blev det ett regält dressyrpass på ridbanan. Började med att bara jobba honom lösgörande med att ställa och böja och jobba in hans vänstra bakben in under honom så att han stärker det. Det gick bra, men det slutade med att allting runt kanterna på ridbanan var läskigt så då gick jag runt och försökte visa honom allt, men blev detr bättre, NEJ. Så jag gav upp det och gick in på massor med volter inne på ridbanan och jobbade med att han skulle få rundare galopp språng så jag kortade ihop honom och la på massor med ben och det gick awesome så jag höll på med det ett tag och sen fick han vara klar! Duktig ponny idag måste jag säga! 



Inte från idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0