igår och idag!

Igår var jag ju och tävlade och det gick bra. 0+4 fel i lb, red alldeles för snävt på näst sista och 0a i la men utanför placering, det var sjukt måånga startande och massor med 0or, filmer kommer!

Eftertävlingen så åkte jag hem och duschade och sen åkte jag till Amanda Wahlström och slagga där inatt, igår gjorde vi inte alls mycke kollade bara på Justin Biber filmen. Sen spelade vi wii först Ride sen spelade amanda epic mickey, sen slagga vi.
Idag åkte vi till stallet och jag duschade Power puff pinglan och knoppade henne och amanda fixade Pamina men hon fick inga knoppar. När allt var klart så började resan upp mot hallstavik där amanda skulle tävla, lb på pamina och lb la på pinglan. Eftersom det var så sjukt lite starter så var det bara ca 6 starter emellan, men det skulle lösa sig, det började bra 0+0 på pinglan i lb och 0+4 på pamina, men pinglans tid räckte till vinst men vi var riktigt osäkra när den näst sista också var 0+0a och red väldigt snabbt men pinglan hade ungefär 2 sekunder snabbare tid. Sen var det dags för la och när vi hade sadlat och amanda skulle hoppa upp så kommer veterinären och undrar om det var pinglan och ja då var det såklart så att vi hade glömt att besikta och det var den ända ponnyn som inte var det, sen när det var gjort så skulle amanda hoppa upp men då kom hon på att det var ju en annan bana denna gång så då fick jag hoppa upp och rida fram men det gick bra. Men väl inne på banan sen så fick hon 8 fel och det var en A:0 men det var bara en nolla och en med fyra fel och tre placerade och amanda kom såklart precis  utanför för det var en som hade två rivningar och amanda hade ett stopp och ett ner.
När vi kom tillbaka till stallet så fixade vi klart allt och sen tog vi moppen hem till amandas mamma så att hon kunde packa ihop lite kläder och sen åkte vi ca 2 mil på moppen med typ ingen bensin i men men vi kom hela vägen fram och sen efter en stund kom mamma och hämtade mig så åkte vi hem och åt och nu ska jag bara chilla galet och lägga in filmerna från igår tror jag :)
Amanda och Power puff pinglan idag!
Amanda och Pamina idag!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Anmäl dig gärna till dagens blogg och få chansen att ta del utav mina 2000 unika läsare!



http://idas.myshowroom.se/dagens-blogg-15/#comment

2011-08-28 @ 22:21:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0