svar

fråga: hej! :) kul att du har börjat blogga igen :D men en fråga varför red John Whitaker Buster i Globen? :) <3

svar: hej hej, eftersom min hopptränare håller i stjärnornas hoppning så var Buster reserv hela tiden, om han inte hade stått i höstas så skulle han vara en av de "ordinära" hästarna. Men så hade vi lite tur i oturen för dem ringde till oss ca 2 timmar innan stjärnstafetten skulle börja och sa att en av hästarna var halta och frågade om vi kunde komma. Så vi gjorde allt vi kunde för att hinna dit till sändningen skulle börja. Så vi kom dit ungefär 25 min innan han skulle in på banan. När vi åkte från stallet visste vi inte vilka som skulle rida men sen så fick vi veta att det var Mia Coldheart och Jessica Kurten. Men sen hade Jessica sagt " I don´t do ponies!" så då fick dem byta så att John red och jag kan inte säga annat att jag var glad för det! :D


Chillar lite på prisutdelningen!

Kommentarer
Postat av: Matilda

Du måste vara otroligt stolt! :D

Han var ju super duktig!

Riktigt fin ponny du har!

2011-12-23 @ 22:05:00
URL: http://mwicksell.blogg.se/
Postat av: Andrea

Shit va coolt :D

2011-12-26 @ 02:19:53
URL: http://Ponnyfjantarna.se
Postat av: Ebba - ponnymuppaar.blogg.se

Verkligen en skit snygg ponny som du har! :D

2011-12-26 @ 19:08:41
Postat av: Petra

haha gud vad kul :)

2011-12-26 @ 23:01:19
URL: http://alwaystry.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0