Dagen

Hemma från skolan nu eller jag har varit det typ 45 min men iaf så gick dagens prov bra, men nu är det bara att vänta på betyget :P Det blev iaf inte så att jag skyndade mig ut till stallet nu för att rida innan det blir mörkt eftersom vädret typ är katastrof dåligt, jag som trodde att snön skulle försvinna nu och att det skulle bli våår. Så han får troligt vis vila idag och så får jag rida ut imorron ist för då skulle det tydligen bli strålande sol :D

Jusste igår så kom mamma hem med några bilder som jag har vinnit men som hon har skrivit ut men dom va iaf väldigt fina och men det var en som hon skrev ut bilden jag har kopierat från hemsidan men hade klippt bort loggan men hon skulle fixa den riktiga och redigerade antingen idag eller imorron, sen ska dom bara upp på väggen också :P



puss på bästa killen!

Kommentarer
Postat av: Johanna S

jo jag har hört detta, men vad ska dom göra med alla dom 100000 - tals som har dem? Be dom slänga dom och köpa nya? Eftersom ingen fått till sägning om det så är det nog okej ändå. Rätt fult av dem faktiskt om dom skulle säga till, loggan syns ändå så man ser vad det står när man rider :)

2011-02-10 @ 15:49:51
URL: http://internationalequestrian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0