dagens och gårdagens ridpass!

igår så va det ju hoppträning och jag va inte alls nöjd, jag tror att när han stog på stora wäsby så uppfostrade dom honom så bra så att han har blivit för lydig och så fort jag tog en del så han blev han alldeles för mycket tillbaka så att han kom nära på nästan alla hinder när jag hoppade banan i slutet, men sista delen gick han fram hur bra som helst och kom perfekt.



Idag så red jag ut med felicia och doris, först så klättrade vi upp till vattentornet och sen ner på andra sidan och sen så travade vi lite på fältet och sen blev det så dåligt underlag så vi fick bara skritta hem igen genom skogen.

När vi kom hem igen så klippte vi buster och balou, Buster va ganska lung för att vara honom och dert tog ungefär 30-40 min att klippa honom men balou var väldigt jobbig och det tog väl typ en och en halv timme att klippa honom och sen så glömde jag att ta några bilder men jag kan kanske ta några efterbilder imorron ist ;)



bild från ridklubben udden i sommras ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0