Dagens ridpass!

Tränade som sagt för Janne Jönsson och det gick kanoners han va hur fin som helst och känndes inte alls som i onsdags utan han va helt normal :) fick även beröm från lena som satt på läktaren att han såg väldigt fin ut alltid lika kul från sin tränare. Janne sa typ bara att det va bra hela tiden men jag tycker om att träna för han, en stor rekommendation ;)

Jag bad ju mamma att filma och det gjorde hon men det va bara jag som gjorde en tabbe när jag la in dom på datorn så att det inte finns några filmer längre eller jo mamma provade att filma en liten snutt på amanda för att hon skulle vara säker på hur man gjorde och den filmen finns men inte nån på mig :( men hon får filma imorron också och då måste det funka :)



det blev lite mörka bilder också men det va bara denna som va framifrån :P



när vi kom tillbaka hem till stallet sen



puss på lilla mulen, hahah kolla tungan ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0