Gäster hela helgen :P

Vi har haft gäster hela helgen eller dom kom egentligen i torsdagskväll. Eftersom dom va här så behövde jag vara lite social och hade typ ingen tid att sitta vid datorn.

I fredags kväll så var jag hos anita sande och tränade och snacka om fin anläggning hon hade, den va typ inte ens färdigt och ridhuset va jätte fint och underlaget va as bra :D Mamma filmade lite där så jag hade tänkt att ladda över lite till youtube så att ni får se. Men träningen va typ som en tävling, med två hinder som fram hoppning bredvid banan och sen så va vi en i taget inne på banan och jag hoppade först en 1 - 1,05m bana och sen så hoppade jag en 1,20m bana.

Lördag: först var jag ute i stallet och red lite vid hagarna bara och i slutet kom mamma ut och tog massa bilder och dom blev faktist väldigt bra och senare efter att vi hade kommit hem och så så åkte vi in till t.g.i. friday och åt lunch och jag åt såklart deras super goda revben. efter det så skyndade vi oss iväg och köpte godis och lite annat och sen så gick vi till sergelbiografen och såg Trassel, den va faktist lite gullig men det roligaste va ju ändå när alla små barn runt omkring oss satt och kommenterade filmen :P Efter det så tog vi t-banan till Karlaplan och mötte alla vuxna som hade vart och sett en teater på en italiensk resturang och sen när vi hade ätit och allt sånt så åkte vi hem igen och åt lite godis och sen gick vi och la oss.

Söndag: På förmiddagen så va vi bara hemma och sen gick föräldrarna en prmmenad och sen så packade dom ihop sig och åkte hem till småland igen och då åt vi lunch och sen åkte vi till stallet och jag red en jätte mysig sväng förbi stjärnborg och tillbaka :D

Bilder från igår:





puss på Granit




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0