oops! dålig uppdate och sämre blir det!

har verkligen inte hunnit med att blogga för jag har haft fullt upp med stallet och pluggandet. Det tråkiga är också att jag inte kommer kunna blogga på hela nästa vecka eller egentligen inte i helgen heller eftersom jag har sportlov och då ska vi åka till Alperna till Saalbach som ligger i Österrike, eller det är ju inte så  tråkigt för mig utom att jag inte kommer att få rida :( och kameran hänkar med såklart så att ni får massa bilder sen. Jag kan också försöka lägga in lite tidsinställda inlägg ;)

Hoppträningen i onsdags gick iaf väldigt bra och den slutade med en 120 bana med ett pet i trekombinationen men sen tog jag om den och då va vi felfria :D

Juste igår så fixade jag prao också, det blev hos min granne som jobbar som fotograf :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0