Packat klart och dagens ridpass!

Har packat klart alla kläder och så nu :D

Dagens ridpass!

Red på volten och jobbade mycket med galoppombyterna och idag var första gången han satte det i båda hållen, då passade jag också på att pröva att göra tre precis efter varann med ett galoppsprång imellan och det klarade han också så himla bäst han är så stolt över min prins :))))))) Det ända jag inte var nöjd med var att han bara ökade och ökade hela tiden och blev lite stark men det kan också ha varit för att jag red med ett vanligt rakt bett och inte pelam :S




kommer att sakna honom så himlans mycket när jag är borta men jag vet att han kommer få det toppen hos Bredbergs på Stora Wäsby!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0