shoo bree fredag idag!

Idag är det engelska och teater som gäller i/med skolan efter de drar jag hem och byter om och sen så fort som möjligt till stallet så att dom ska slippa vänta på mig i en evighet ;) senare ikväll så blir det att vara hemma eftersom jag ska upp 7,30 imorron :7 men det är ju föratt få träna för janne jönsson :D ska ju göra det på söndag också :D usch nu så ser jag att det har börjat snöa :C åhh va drygt att det ska komma ny snö nu när den andra håller på att försvinna, vi får väl bara hoppas att det slutat snart igen :/


aja nu behöver jag gå om en halv timme så det är dags att gå upp och sminka mig och borsta tänderna =)



efter vinsten på åkerbo i sommras :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0