soft skol dag iaf!

ska snart gå till skolan men jag har typ inga vanliga lektioner idag första lektionen är engelska och då ska vi vara med en annan grupp eftersom vår engelska lärare ska vara med en klass som har rsfl som vi också ska ha som andra lektion och sen så ska jag inte vara med på tekniken eftersom jag ska åka till anita sandö och träna och vi ska vara där kl 4 så det skulle bli tajt om tid eftersom tekniken slutar typ kvart över tre och sen så är det på skokloster och det tar typ 45 min att åka dit från stallet :P


Juste idag ska en ny tjej börja i min klass, hon heter victoria tror jag och det blir vår tredje vickan i klassen så det får hon nog inte kallas.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0