tävlingsresultat



LB: Det gick inte alls bra, han blev lite lång in i kombinationen så då rev han ut så jag slutade på 4 fel i grunden :(

LA: Efter fyran så skulle man svänga en ganska snäv sväng för att komma innanför och då svängde jag i luften innan han hann landa med bak så då rev han det och sen så in i kombinationen så kom jag ur en ganska snäv sväng och jag tror inte att han hann se hindret innan han skulle hoppa så då stannade han på det men eftersom han kom igenom hinderstödet så fick jag 4 fel för "rivningen på a-hindret och 4 fel för "stoppet" på b-hindret men allt handlade ju om a-hindret och sen så rev han sista så där slutade jag på 16 fel, sämsta LA:n jag någonsin har ridit tror jag :(



bild från idag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0