Åhh vill så gärna!

åhh jag vill så gärna rida i eliten och jag och amanda sitter och försöker komma på anledningar för oss att få rida och inte dom andra som är uttagna men man får ju spunk eftersom vi inte vet hur dom kommer att kolla, om dom kollar på alla förra årets resultat så tror jag att jag kommer att få rida men det beror på om dom kollar på vårens resultat eller bara höstens eller om dom kollar på tävlingarna som kommer :P
men det finns ju ändå inget vi kan göra om dom kollar på förra årets resultat nu gäller det bara att rida bra på kommande tävlingar ;)
jag och amanda efter msv i enköping, hon kom tvåa och jag trea men båda hade 4 fel i grunden :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0