Dag 1- Presentera dig och din häst

Jag- jag är en sprallig och glad tjej på 14 sommrar som älskar hästar och hatar att plugga. Jag bor i en nybyggd villa i Danderyd med min familj, bror Calle 17år, mamma Kristina 45år och pappa Janne 47år. Vi är väl en helt vanlig familj om man säger så, dock så brukar jag och min pappa ha en hel del tjafs och bråk men de brukar lösa sig ganska fort.
Jag går i 8:an i mörby skolan som ligger ca 5 min hemifrån så de är ganska najs, men bara för att det ligger nära så behöver man inte ha mindre plugg :/

Min häst- Min häst heter Black Buster och är en svart D-ponny (146,5 i mankhöjd) som jag tävlar hoppning med på msv nivå. Han är den mest fantastiska ponnyn som man kan ha, man kan busa med honom och göra massor med sakier som vissa andra ponnyer inte skulle klara av tex så satte jag mig en gång precis efter en hoppträning och red bakofram i sadeln och han lunkade på i sitt vanliga tempo men han kan självklart visa andra sidor också. på tävling så kan han hetsa till sig riktigt ordentligt och där är det vinna eller försvinna som oftast gäller. Men jag vet att han aldrig skulle göra något dumt så som bocka eller resa sig eller hålla på med sånt.

Aja detta får väl räcka så länge så får ni kommentera om ni vill veta något annat om någon av oss ;)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0