Dag 4 - Hur började mitt häst intresse

mitt häst intresse började för ca 10 år sedan och det var väl egentligen min brorsa och matilda som började först och sen så hängde jag på bara och sen så hade min mamma ju häst när hon va i ung och så det går väl i generna och ja sen dess har de ju pågått hela tiden och det roligaste är ju att jag började rida hos Maud och Anna och idag så står ju jag och saga i samma stall och saga är ju annas dotter så vi har hållt kontakten sen dess utom när dom bodde i nyköping i 2 år tror jag men annars så har vi hållt kontakten och vi träffas varje dag fortfarande utom nu när jag har varit sjuk såklart men jaa de va väl så det började :D



ridläger på öland 2003 på samma ställe som jag fortfarande brukar vara på ridläger på varje sommar


Kommentarer
Postat av: isa

gud vad gulligt! :D <3

2011-01-13 @ 18:58:33
URL: http://dressyrvarlden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0