Dag 7 - Min favorit grej i stallet

Min favorit grej som jag har i stallet måste nog vara min ponny ;) hihi om man fick ta det (?) annars så är det nog min nya hjälm som jag inte ens har använt än, den ligger i min garderob här hemma fortfarande, köpte ju den i globen och ska premiär rida i den på första tävlingen hade jag tänkt, då ska jag också använda mitt nya JW schabrak och mina nya tretorn dock så är det den gamla modellen (advance) eftersom mina gamla gick sönder ;)



hjälmen



typ ett sånt här schabrak fast inte det guldiga sakerna inne på schabraket utan bara ett guldigt kantband ;)

stövlarna, dock så är det silver på dom och inte guld som på schabraket och hjälmen :(

NU MÅSTE JAG PLUGGA :C


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0