dagens ridpass!

Idag så red jag ju ut med Saga och Felicia som planerat och vi red först bort förbi stjärnborg och sen så red vi upp på en stig på vägen tillbaka och jag hade aldrig ridit där men det var faktist två riktigt bra klätter backar men han var iaf väldigt fin och mjuk så som han har varit dom senaste dagarna. Tyvärr så gick det inte att trava så mycke utan bara skritta.
Imorron så ska jag och mamma ta hand om balou så som vi brukar göra en gång i veckan så vi kommer nog åka ut på kvällen tillsammans så rider jag medan hon mockar och fixar resten ;)

Kommentarer
Postat av: Gaia

what a beautiful blog!

stay in touch: www.iconadeironchi.blogspot.com

I'm an Italian rider

2011-01-31 @ 15:13:02
URL: http://www.iconadeironchi.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0