Mina hjälmar!

Jag tänkte lägga upp lite bilder på mina hjälmar och skriva lite om vad jag tycker om dom, jag har ju fyra stycken som jag använder men sen så har jag ju min galopphjälm också som jag brukar använda när jag klär ut mig och lite så ;)



först så har jag en sånn här snygging (not) tycker den är jätte ful men den är min gamla som jag typ fick när jag köpte Hassel eller nått men jag brukar inte använda den längre men om jag tar dit nån kompis så kan den får använda den ;)


sen så har jag denna lamicell masters som jag brukar använda hemma mest men jag kan också ha den på nån träning ibland men inte så ofta



sen så har jag den vanliga charles owen hjälmen som jag har använt på tävlingar och träningar innan och kommer väl att göra det nån gång nu ockå men jag har ju sparat det bästa till sist som jag kommer att använda på tävlingar i framtiden ;)



jag har ju denna lilla skönhet också som jag kommer att använda på tävlingar nu sånt nu ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0