sääämst update!

Ingen uppdatering igår för mamma sa till mig att jag inte fick sitta vid datorn så mycke för att jag har typ gjort det 3-veckor i sträck nu när jag har varit sjuk. Men sen behövde jag ändå sätta igång den för att kolla vad jag skulle plugga på och sen när jag hade gjort det så bara dog internet :( men igår gjorde jag det här: först stallet på morgonen, åt lunch, duscha, fika, plugga, åt middag, kollade solsidan, time out och morden i midsommer, sov, såhär såg min dag ut igår men nu ska jag göra den där dag saken sen plugga hela dagen och sen ikväll ska jag till Stora Wäsby och kolla på när maria rider dressyr på Buster :D



bild från framridningen vid dressyrtävlingen i somras ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0