skolan börjar snart!

skolan börjar ju snart och jag är fortfarande inte frisk från lunginflamationen. har verkligen inget blogg intresse när jag e sjuk så därför har de varit så dålig uppdatering. dock så tror jag inte att jag kommer att vara i skolan dom första dagarna men jag börjar ju inte förrens på tisdag så jag har imorron på mig också att piggna till de lilla extra på men jag hostar ju också fortfarande en del och jag blir typ helt slut av att bara gå upp för trappan så att jag måste sätta mig ner och hämta andan igen så ni kan ju nästan förstå att jag inte heller e i stallet på dagarna utan mamma är där och rider typ varanan eller var tredje dag. jag undrar nästan vad dom andra i stallet säger när dom ser henne sätta sig på min lilla skrutt :s hörde också att det hade flyttat in en ny tjej dit i min ålder :) de är alltid kul med lite nytt folk i vårt lilla stall.



min älskade lilla ponny i sommras!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0