skolan idag!

kom hem från skolan vid halv 1 idag och då åt jag lunch och sen så satte jag på datorn och ska väl börja plugga snart.

Idag var iaf en av dom värsta dagarna i skolan :( det började med att imorse så smsade jag anna, hon som jag alltid brukar vara med i skolan eftersom alla andra bara dissar en men iaf så smsade jag henne och frågade när hon skulle komma och då så skrev hon att hon hade bytt skola, jag blev jätte ledsen såklart för då förstog jag att jag skulle bli helt jävla mobbad men jag kände det ändå på mig eftersom hon var och kollade på skolan hela dagen igår men jag visste liksom inte att det skulle gå så fort. sen så hade vi iaf elevensval som första lektion och då håller vi på med en michael jackson musikal som vi ska göra så jag dansade och lite sånt men lektionen efter så hade vi no och mitt i lektionen så får jag sms av linn, en av dom som ska vara med och dansade att tona skulle ta min plats i dansen som jag liksom hade stått och övat in hela morronen men jag sa bara att jag ville vara med och att hon skulle fråga nån annan men jag vet inte hur det blir sen eller om vi ska vara 5 stycken och MJ istället för fyra och MJ för då hade vi liksom varit jackson 5 ;) sen så missade jag en svenska lektion som vi har i 20 min för att han i cafeterian sa att jag skulle hoppa in och jobba medan han åt så visst det gjorde jag och sen så glömde jag bort tiden och missade lektionen, sånt händer ibland :/

Nu ska jag plugga massa matte eftersom vi har andra delen dvs VG och MVG delen av matte provet imorron och sen så ska jag hopptäna ikväll första gången jag rider nått mer än att bara skritta sen en månad innan jag blev sjuk :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0