slut i skolan för idag ;)

Idag så gick jag faktist hela dagen i skolan men vi slutade ändå 12:20 så de va najs. Nått som inte va lika najs va att jag behövde gå hela vägen från skolan, det tar bara max 10 min men det blir verkligen ansträngande när man har varit så sjuk som jag va :/

Nu har jag iaf ätit lite och ska sätta igång att plugga både fysik och spanska, fick reda på idag att jag skulle kunna alla örats delar också och inte bara ljud kapitlet =)

Om jag inte börjar nu så får jag inte följa med och kolla när Lydia hoppar buster ikväll, han kommer nog vara ganska pigg eftersom han inte har hoppat sen barbacka hoppningen :) Idag fick jag också reda på att vi ska flytta buster till stora wäsby i 1-2 veckor så ska maria rida och hålla igång honom tills jag kan rida igen =D



bild från barbacka hoppningen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0