somnade nästan!

somnade nästan innan jag kom på att jag behöver ta min pencilin kl 5 och då va klockan redan kvart över men det värsta är att jag fortfarande inte har fått i mig den utan den står så fint här bredvid och jag sitter och spanar in om någon blogg som jag läser hade uppdaterat, och de hade dom faktiskt eller iallafall några.

Bloggar som jag läser nu när jag är sjuk iallafall:

abelson.blogg.se <- hästblogg och vardag

beatricenyberg.blogg.se <- hästblogg och vardag

carlssonpataket.blogg.se <- hästblogg

dessies.se <- "kändisblogg"

dressyrvarlden.blogg.se <- hästblogg

ellminas.blogg.se <- vardag och lite hästblogg

hastdiggaren.blogg.se <- hästblogg

kissies.se <- "kändisblogg"

martinalindens.blogg.se <- vardag och lite hästblogg

matildadahlmans.blogg.se <- hästblogg och vardag

ponnymaffia.blogg.se <- hästblogg

sbohlin.blogg.se <- vardag

ttoona.blogg.se <- vardag

det var visst några stycken när man listar upp dom såhär...


nu ska jag dricka min pencilin.


Kommentarer
Postat av: Shorty&Myzan

Vinnaren i Dagens blogg är pressenterad!

Vad det du som vann ?

Om inte kommer ny chans i morgon :) kram

2011-01-12 @ 20:16:38
URL: http://shortyochmyzan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0