Stora Wäsby!

Idag så fick Buster flytta till stora wäsby och kommer att få stå där i en vecka iaf kanske blir några dagar extra. Han ska stå där för att Maria Bredberg ska rida igång honom nu när jag har varit sjuk så att han är igång när tävlingarna börjar och så :D Han kommer alltså bli väldigt mycke dressyr tränad nu och sen ska jag kanske försöka mig på någon fälttävlan när den säsongen börjar men det blir i sånna fall en debutant men förra gången jag red en fälttävlan så va det ju också den första och då kom jag 6:a men det är inte så kul när det står "tungan ute" över hela dressyr protokollet :/ men Lena vill verkligen att jag börjar tävla det mer och hon trodde att jag och buster hade kapacitet för ** fälttävlan eftersom dressyren inte spelar så stor roll i dom större klasserna och Buster älskar ju terrängen och har inga som helst problem med det, men sen så tycker jag också att det är sjukt kul såklart ;D



älskade ponny detta år kommer att bli bääst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0