Imorgon...

Ska efteranmäla till en lb bara för att få ha det lekande lätt och komma runt utan massa fel och hästen ska få känna sig duktig. Om det funkar bra så rider jag Msvb också annars skippar vi det. 

Resultaten idag:

Ett stopp i la (första gången han stannade i la) det var på trippelbarren för att han inte vågade länga sig över trippelbarren eftersom i sista msvb i västervik förra helgen stannade han ut sig pga att martingal spännet gick sönder under magen så den hängde och slog honom så då ville han inte och nu trodde han att det skulle hända igen.

I msvb tog jag av martingalen och då hade jag en klockren runda fram till näst sista där han inte nådde över trippelbarren (andra gången han hoppade den, den rundan) så den bommen flög och på sista hindret tvärstannade han och då flög jag av och det var ett räcke :( annars så var det första gången jag kom till omhoppning i msvb så det hade varit kul att vara 0a hela vägen in i mål eller iaf komma i mål eftersom jag stannade ut mig i västervik.


Kommentarer
Postat av: Anonym

skitbra att nolla msv ju, grattis! kan nog vara en smart ide att hoppa han lite lägre några veckor så är ni på topp snart igen! du får tänka på att han fortfarande är orutinerad på 120, och faktiskt så kom ni ju 3a i nationell 110 förra helgen, inte illa någonstans! kör hårt ni är superfina!

2011-07-23 @ 22:32:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0