Resultat

Fredag la: Han var hur stark som helst och nästan helt okontrollerbar ponny så jag fick med mig 3an och sista.

8 fel

Lördag la: Här var han mycket finare och lyssnade bättre, men vi fick med oss 4an och 5an.

8 fel

msvb: Jag red skit dåligt och plockade alldeles föär mycket och han räddade min flera gånger, särskillt i kombinationen där jag nästan kraschade in men han forstätter och klarar b hindret, ni får se på filmen men han var helt otrolig, sen kom jag jätte nära på trippelbarren och han fick nästan hoppa stillastående.

12 fel

söndag msvb: Han slarvade hur mycket som helst och jag red mycket bättre och hade bra tempo hela vägen men han lyckades ändå få med sig tre bommar.

12 fel


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0