Sylve och Lotta träning

Imorgon ska jag och några polers åka till Jump club och träna för Sylve och Lotta i tre dagar och därför kommer jag inte ha tid att blogga eller jag kan ju alltid försöka lite med mobilen, men inga långa inlägg. Så nu sitter jag och försöker hitta några någolunda fina ridkläder som matchar lite halftk, men vi får se vad jag hittar på.

Nyss så var jag och mamma ute på ekerö och köpte ett sadelskåp, hon hade tydligen beställt ett för några veckor sen via hööks som jag skulle kunna haft med till skogslotten men dem var tydligen slut i sverige och gick inte att få tag på men då hittade jag en snubbe på blocket som sålde så vi åkt dit idag och köpte ett. Toppen nu när jag ska iväg på massa meetings och sånt och till öland så nu är jag glad.

Nu ska jag åka till stallet...



ett sånt blev det fast svartgrått.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0