Gästbloggar// Emma!!! :)

hej allihopa!! Hoppas ni har det nice. Det har jag iaf just nu sitter i cafeterian i stallet och äter en pasta alfredo. (fett nyttigt) haha har sommar lov:) så skit samma!!!!  Men sen ska ni veta att i morgon ska jag, emma och Amalia gå upp kl HALV 7  fattar ni hur tidigt det är att gå upp på sommarlovet!!! INTE OK... Men iaf i morgon ska jag, emma och amalia vara slavar haha skoja men vi ska hjälpa till på ridlägren här och det ska faktiskt bli roligt, sen vid 2 tiden i morgon ska jag rida för Ninni hon som äger gården. Hon e super bra. Vi ska hoppa lite träng och lite vanligt tror jag. Man vet aldrig vad hon har för planer... Efter det ska jag fota Emma och Amalia när dom rider. Så efter i morgon kommer det bilder på dom. Det här var lite av mina planeringar om morgon dagen. Ha det så bra.

Kraam Emma <33333 =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0