Busters bett

Buster är en sån häst som man måste variera mellan många bett på för annars så lär han sig hur han ska göra för att bli stark och bara kunna dra iväg med det. Men självklart så har jag ju vissa som jag tex hoppar med och vissa som det inte alls går att hoppa med.

för det mesta så hoppar jag med detta men jag kan också ha det om jag bara ska rida lite på volten.



Sen så brukar jag oftast rida ut med detta bett för att känna att jag har kontroll så att jag kan känna mig trygg och sen så ibland så rider jag dressyr med det.


det är detta bett som jag ska ha när jag rider dressyr i framtiden om det funkar bra, har bara ridit med det några få gånger.




detta äppelbett köpte jag för ett tag sen för att testa om han tog in tungan eftersom det smakar äppel men det funkade väl inte heller så jätte bra.



Detta tungfels bettet är väl det ända som Buster tar in tungan med helt men jag skulle ändå inte få tävla med det så det kan jäg ändå inte använda. Men jag hade det ibland innan när vi gjorde allt för att få in tungan på honom. Kommer dock inte ihåg om jag har fasta eller rörliga ringar men det är iallafall med en sån platta som ligger på tungan.





Kommentarer
Postat av: Anonym

vilka är dom tre ´snyggaste tjejerna i din klass??

och vem av alla tjejer tycker du mest om?

2011-03-16 @ 14:38:34
Postat av: Danielkl.com

2011-03-16 @ 14:42:26
URL: http://danielkl.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0