God morron god morron!

Vaken nu och sitter och kollar på skikdskytte, inte alls kul! Jag och mamma ska väl ta oss utåt mot stallet snart också. Idag tror jag att jag skulle få rida nästan som vanligt. Jag tror att jag rider upp till vatten tornet och rider runt lite där för det såg ut som det var ganska bra underlag där igår när jag skrittade förbi.

Igår frågade jag Bea om hon ville hänga med till falsterbo i sommar och mitt förslag är att åka dit onsdag, torsdag och fredag och isf tälta på campingen. Det ända stora problemet jag inte vet hur vi ska lösa är hur vi ska kunna ta oss dit och hem. Men det löser vi på något sätt!



Jag när vi var påväg till falsterbo förra året när vi övernattade hos anitas dotter!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0