ridtur i det fina vädret.

Idag blev det en ridtur ut med Jannika, Elisabeth och Emelie. Vi red bort förbi sjönborg och alla hästarna hade vår känslor till 1000. Men vi lyckdes galoppera hemåt utan att någon av dem stack vilket va kul. Imorgon så ska jag rida både Buster och Doris och jag tror att mamma skulle med och ta lite bilder på mig och dem söta hästisarna.

Juste imorgon har jag utvecklingsamtal också så jag får reda på lite mer om vad jag ska jobba på för att få upp mina betyg.



underbaraste, tjockaste dunderklump gud vad jag saknar dig!


Kommentarer
Postat av: esteeeellle :D

vilken fin header, gör du till andra också? :)

2011-03-30 @ 21:30:13
URL: http://estelleholmberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0