Ridtur på Doris och hoppträning på Buster

Red ut på Doris idag själv, det va första gången jag red henne men det gick bra. Hon gjorde några bocksprång och kastade sig men jag lyckades hålla mig kvar. Hon var väldigt rolig att rida för jag älskar hästar som kan bocka lite ibland och det gjorde hon, hon var också väldigt skraj för vissa saker och ting men jag var lite hård med henne för så mesig som hon var är inte okej så idag fick hon en bestämd liten ryttare på sig.

Hoppträningen på Buster gick också väldigt bra och vi övade lite omhoppnings svängar och jag tycker att jag lyckades bra och sen hade vi en liten omhoppningstävling och då råkade jag få ner en bom med bakbenet men jag hade bäst tid ändå :D så nu känns det bra inför tävlingen hela helgen :D



om hoppning på SFK. Vinst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0