Stallet idag!

Red ut med Elisabeth idag för saga hade bråttom så hon hann inte vänta på Elisabeth som kom 20 min senare än planerat men det gjorde jag. Så jag och hon red upp i skogen och sen bort på ett fält som det inte alls var så mycket snö på så där gick det att både trava och galoppera. Sen red vi upp till vattentornet och där hade all snö smält så där kunde vi galoppera ännu mer och Buster gick nästan i form hela ridturen och han va jätte duktig. Idag red jag på pelham för att han inte skulle sticka så som han gjorde igår, men när jag skulle tränsa så insåg jag att bettet satt väldigt konstigt på tränset, så mamma hade satt det upp och ner igår när hon tog av det för att smörja :P



Elisabeth och Myran i lucia tåget :) (hästen kallas myran om ni undrar)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0